UPIT ŠTIT-u JE POSLALA PREVARENA ZAJMOPRIMAC KREDITA

upit

Thursday, October 18, 2012 11:06 PM
From: “Jelka Skitarelic” <ivado@ivado.hr>
To: brankostojkovic152@yahoo.com

Poštovani,

Trazeći po internetu  o tvrtci  Optimus Artis Zagreb tada predstavništvo u Rijeci
naišla sam na Vas i vidjela da su Vam se obratile osobe za pomoć a vezano za
kredit kod navede tvrtke. Ja sam također jedna od tih jadnika koja sam slijepo
potpisala ugovor na 122.000,00 kuna a primila na ruke 57.400,00 kuna. Isplatnicu
nisam dobila. Sve te radnje odradjene su munjevitom brzinom a jasno kako sam
bila u velikim problemima nisam bila pažljiva . Na mojem ugovoru stoji da je
zajmodavac David Scott Watkins a nigdje nema tvrtke Optimus Artis.
Ugovor sam sklopila 5.4.2012 godine na tri godine, a založila sam stan.
Otplatila sam prvu ratu u uredu u Rijeci Jadranski trg a za drugu ratu obavijestio
me je telefonom gosp. Dean da platim na  drugu tvrtku Calisto otpremništvo Jadranski trg Rijeka putem žute uplatnice
sto sam ja i učinila. Međutim za dalje nisam htjela više plačati na drugo ime te sam pokušala
kontaktirati gosp. Dejana na mobitel no iskljućen mu je tako da sam otišla u taj ured međutim nikoga
nisam tu više našla  tu je sada nova tvrtka koja kaže oni su vam odselili kuda ne znam.

Ja bi vas molila kontakt s vama jer vidim da nisam jedina koja je prevarena.

Zahvaljujem unaprijed

Jelka Skitarelić

091 5086882

—————————————-

PISMO I TEKST U POTPUNOSTI OBJAVLJUJE ŠTIT RADI PRIMJERA DRUGIM LJUDIMA DA NE NASJEDAJU NA BRZE POZAJMICE… 

—————————————-

(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA ŠTIT )

BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
—————————————-
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar

O crostojkovic1958

U Bjelovaru, 10.02.2012. godine Hrvatski pokret ŠTIT BRANKO STOJKOVIĆ http://crostojkovic1958.blog.hr 095/814-82-90 brankostojkovic152@yahoo.com C r o a t i a
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Zabilježite trajni link.

Komentariši