DALEKO PRIJE SAM SE BUNIO PROTIV OVRHA, I ZELENAŠKIH I KAMATARSKIH KREDITA OD IVANA PERNARA, I ŽIVOGA ZIDA – ONI SU UKRALI MOJA SVA IZLAGANJA IZ PROGRAMA POKRETA ŠTIT IZ BJELOVARA.

DALEKO PRIJE SAM SE BUNIO PROTIV OVRHA, I ZELENAŠKIH I KAMATARSKIH KREDITA OD IVANA PERNARA, I ŽIVOGA ZIDA – ONI SU UKRALI MOJA SVA IZLAGANJA IZ PROGRAMA POKRETA ŠTIT IZ BJELOVARA.

DALEKO PRIJE SAM SE BUNIO PROTIV OVRHA, I ZELENAŠKIH I KAMATARSKIH KREDITA OD IVANA PERNARA, I ŽIVOGA ZIDA – ONI SU UKRALI MOJA SVA IZLAGANJA IZ PROGRAMA POKRETA ŠTIT IZ BJELOVARA.

Živi zid i Ivan Vilibor Sinčić, nisu još postojali kada sam ja počeo iznositi na vidjelo dan sve probleme oko novčanih transakcija… Oni ukrali su moje ideje oko ne plaćanja obvezne mjesečne pretplate – državnoj televiziji HRT-a, koju sam javno optužio – da sakriva svu bijedu i siromaštvo hrvatskih građana.

Treću ideju moju ideju su ukrali oko plaćanja minuloga rada – radnicima koji su ostali bez dionica i udjela u društvenom vlasništvu, a našli su se kao nezaposleni na zavodu za zapošljavanje… U ovo što ja pišem ovdje – tko ne vjeruje neka pregleda moje sve stare članke i video zapise…

Nikada “Živi zid” me može biti popularniji od pokreta Štit, koji je vjerodostojna organizacija, na odnosu organizaciju od Pernara i Sinčića… Ukrali su i druge moje moje stvari i ideje… Svi koji slijede “Živi zid” neka znadu tko je pravi politički autor,…, i tko je to već prije njih govorio…

————————————————–
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga “ŠTIT”
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A
—————————————————–
Objavljeno: 30.11. 2017. godine
—————————————————–
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
—————————————————–
http://crostojkovic1958.blog.hr
—————————————————–
Broj članaka: 4035.

O crostojkovic1958

U Bjelovaru, 10.02.2012. godine Hrvatski pokret ŠTIT BRANKO STOJKOVIĆ http://crostojkovic1958.blog.hr 095/814-82-90 brankostojkovic152@yahoo.com C r o a t i a
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Zabilježite trajni link.

Komentariši